Ostrá mediální válka Západu

Jak je od komunistů a dnes známo, v zemi ovládané úzkou nomenklaturou těch hochů, co spolu mluví, nesmíte připustit nezávislá média.

Václav Umlauf
Václav Umlauf

Zdroj:  e-Republika

Kolega psal nedávno článek Třetí světová, už zase? ve kterém vysvětloval, proč a jak jsme už 20 let ve světové válce, o které většina lidí ani neví. Nyní je třeba mu dát za pravdu, protože začalo další kolo této války. O něm se presstituti u nás prakticky nezmiňují, jak je to ostudné. Začala horká mediální válka, kterou my staří známe z komunistických dob. A jako obvykle má charakter hybridní války, kterou vedou korporace a za nimi stojí příslušná parta Deep state. Zahájení ostré války pod falešnou vlajkou či záminkou je důležitá věc. Jak je známo, po prohrané válce je třeba určit, kdo byl agresorem a kdo obětí. Je to jednoduché, Watsone, je třeba zjistit, kdo vystřelil jako první a jak.

Šéfka ruského vládního kanálu RT News Margarita Simoňanová oznámila dne 28. 9., že YouTube smazal dva kanály ruské zpravodajské televizní sítě RT v Německu bez možnosti obnovení provozu (ZDE). Jde o hlavní vysílací kanály RT v němčině: RT DE a Der Fehlende Part. K tomu německé banky zablokovaly bankovní a provozní účty RT DE a jiné banky je odmítly přijmout. Ruské zamini to hodnotí jako vyhlášení mediální války vůči Ruské federaci. To už není trapas malého vazalského státu, jako v kauze Vrbětic. Americké YouTube vtáhlo poražené Německo jako svého politického vazala do mediální války ve stylu Hitlerova plánu Barbarossa. Na frontě padly první oběti, což jsou oba zavřené ruské kanály v Německu. Začněme důležitou věcí, viz statistika sledovanosti RT DE.

RT 2
Tak to vypadá pro německé presstituty a vládní propagandisty na naprostý průšvih. Ruský vládní kanál (!) začal zcela neúprosně dohánět ve sledovanosti hlavní korporátní kanály placené koncernem Springer a německou vládou. Takže je jasné, že nemůžete nechat fungovat svobodu tisku, když jsou ohroženy zájmy jednoho procenta. A nyní se podívejme na klasický elektroměr webů, abychom viděli, co se stalo a kdy.
RT StatsJak sami vidíte z měsíční statistiky abonentů kanálu RT a kliků, od začátku května 2020 skokově narostl počet návštěvníků tehdy nového kanálu RT v němčině, vtipně nazvaného “Chybějící část”. Důvod je jednoduchý, kvalita vysílání a jeho osazenstvo. Všichni, kdo píšeme do nezávislých webů, sledujeme minimálně anglické vysílání RT News, abychom věděli, co se děje a proč. Simoňanová se stala před 15 lety šéfkou vysílání proto, že během Čečenské války odmítla vysílat vládní propagandu a jako jediná z oficiálních ruských novinářů podávala objektivní zprávy o válce. Putin, který ve válce přímo bojoval, na ni po vyhrané válce nezapomněl a jmenoval jí ředitelkou ruské obdoby Hlasu Ameriky a Svobodné Evropy. A tuto funkci plní Simoňanová v RT dodnes, a to tak dobře, že i normální krátké zpravodajské štěky o Navalném je lépe slyšet z RT, než ze západních kanálů, které tohoto opozičníka platí. Sledovanost RT přeskočila jednu miliardu návštěvníků a Západ musí jednat. Tak se podívejme, jak došlo k výstřelu německé presstitutské Aurory, kterou nepřímo potvrzuje druhý graf.

Jak je od komunistů a dnes známo, v zemi ovládané úzkou nomenklaturou těch hochů, co spolu mluví, nesmíte připustit nezávislá média. RT jistě není nezávislé médium, když ho platí ruská vláda ve stylu (i když nikoliv finančně stejném) jako BBC a Deutsche Welle a výše uvedené americké vládní stanice. Rozdíl je v tom, že Simoňanovou v zahraničním vysílání nikdo necenzuruje. Ona si postupně sehnala vynikající tým novinářů, analytiků všeho druhu, diskutérů a komentátorů. Těch 15 let této dámy u mediálního vesla se Rusku opravdu vyplatilo. RT se stalo svobodným kanálem na Západě, kde běžely a dodnes běží otevřené opoziční debaty. Jenže Německo jako poražený stát přešlo po pádu Sojuzu pod správu USA a bylo třeba jednat proti RT. Výstřel z Aurory proti americké RT nemůže být proveden v USA, protože na to ještě není doba. Od toho máme vazaly, aby plnili drobné úkoly typu Vrbětic. Tak se podívejme, jak běžela hybridní válka proti RT v Německu.

Klíčový skok v návštěvnosti RT DE bylo rozšíření kanálů o show pro mladé (Bachelor/Bachelorette), které si mladí Němci připravovali prakticky sami a bez cenzury. Pak pochopitelně vzrostla popularita RT v momentu koronaviru, když se očkovalo, lhalo, kradlo a zase očkovalo. To je ten skok v grafu, který odpovídá druhé vlně korony v Německu. Němci dobře ví o odporu v lékařských kruzích a o sporech kolem vakcín. Jenže vládní a korporátní cenzura je o tom, že jsou témata, o kterých se nesmí mluvit. Na RT se o nich mluvilo a prostor dostaly podle platné etiky různé strany. RT je pro očkování, to je jasné. Jde o vládní kanál Ruska, kde vznikla historicky první vakcína proti covidu.

Dalším důvodem k panice bylo červnové podání licence na TV kanál RT, aby v EU běžela stejně jako v USA. Dne 15. června požádala společnost RT v Lucembursku o evropskou vysílací licenci v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2010/13/EU ze dne 10. března 2010. Program bude vysílán z Moskvy přes satelit pod prozatímním názvem “RT auf Deutsch”. Německá dceřiná společnost RT, zvaná RT DE Productions GmbH, hodlá v budoucnu dodávat programové segmenty, jako jsou reportáže, talk show a exkluzivní rozhovory přímo z Berlína a z Moskvy. Tato žádost dopadla v EU stejně jako registrace Sputniku V, tedy jasným zamítnutím.

Jenže Rusové vysílat mohou a budou, protože mají světový úspěch v RT v angličtině, kde je špičková sledovanost okolo 700 miliónů na celém světě. Špičky v německy mluvících zemích byly okolo 50-70 miliónů během některých nedělí. Jenže to by už stačilo na to, aby se německé RT TV posunulo před hlavní korporátní kanály, které máte nahoře. Takže bylo třeba vystřelit z německého presstitutského katapultu první kolo sraček, pardon, fake news. Němci nebyli tak hloupí jako čeští vrbětičáci, aby to hnali přes údajnou otravu Navalného a jeho pobyt v Německu. To nemělo smysl, protože zdejší občané nejsou tak pitomí jako jiní Východoevropané a úplné kraviny prostě nebaští. Navíc nešlo o to jednorázově vykřikovat, ale zahájit útok pod falešnou vlajkou, po kterém musel následovat plán mediální Barbarossy. Útok na oba kanály RT DE šel dvěma směry.

Fejk pochopitelně vypustil v hybridní mediální válce privátní sračkomet koncernu Axel Springer. Bojujeme v proxy-wars a vedeme válku v zastoupení, kdy první výstřel musí provést placení žoldnéři. Článek se týkal tohoto fejku, viz ZDE.

Jako vyvrcholení si internetová televize RT-Deutsch financovaná Kremlem vymyslela “únos” dívky z rodiny ruských přistěhovalců (“Případ Lisa”) tzv. “uprchlíky”. (…) Tisíce rusko-německých přistěhovalců následovaly výzvy k demonstraci RT Deutsch.

Takže pro RT DE nebyl problém doložit, že se před německou redakcí žádná demonstrace nekonala. Springerův Der Welt prohrál žalobu, kterou na něj podala RT. Takže, soudruzi, tudy cesta nevede a musíme na to jít oklikou. Uvedená fake news už pochopitelně zůstala v mediálním prostoru kontrolovaném korporátními a vládními lži-médii. A začala působit, protože fejk živili placení presstituti a němečtí politici, jako proamerický Wolfgang Schäuble (CDU). Viz jeho klíčovou část rozhovoru pro Bild (ZDE) a dole to máte graficky.
RT 3
Takže fejk o ruských přistěhovalcích a falešné mobilizaci německých Rusů před parlamentními volbami se stal politikem. Schäuble dal fejku nové orámování skrze mediální manipulaci zvanou agenda setting, neboli nastolování agendy. Viz toto heslo v klíčových slovech a články na toto téma. Skrze fejk byla nastolena agenda, že RT DE mobilizuje etnické Rusy jako pátou kolonu v Německu. Schäuble sice nezabránil spuštění Nord Stream 2, ale je nutno dodat, že se tento pilný americký činovník opravdu snažil. Bývalý federální ministr financí dělal z kolečkového křesla, co mohl. Druhý útok byl jasný, epidemie covidu. Když necháte debatovat o covidu lidi svobodně, tak uslyšíte různé názory, viz náš web. To si vzalo jako záminku YouTube a tato privátní stanice najednou oba kanály zrušila.

Závěrem

Rusové samozřejmě jako odvetu zavřou ruskou Troubu a možná i Google v Rusku, protože odpoví na tuto korporátní drzost řízenou Deep state stejnou mincí. Jenže obrat ruského Youtube a Google v Rusku je pár desítek miliónů dolarů, což je pro Google naprostý pakatel. A beztak na ruském trhu prohrávají, protože jejich konkurentem je ruský Yandex a Telegram. Takže ztráta ruského a pak čínského trhu bude sice bolestivá věc, ale nutná pro vítězství Dobra a Demokracie. V prvním kole sice Google prodal Navalného a ruskou opozici, protože se podřídil ruským úřadům. Ty cizí agenty nechávají působit pouze pod zvláštním dozorem a pokud jsou trestaní (jako Navalný za tunelování ruské pobočky Yves Rocher), tak mají mediálního a politického zaracha úplně.

Ruská vládní manipulace médií je mistrovské dílo a byla by na samostatný článek. Za posledních 5 let se putinovci od Američanů naučili všechno, co je třeba, včetně počítačového manipulování voleb. A mnohém svého mistra už předčili. Takže Google v prvním kole v Rusku kapituloval, viz nedávné volby. Ale mezitím se vystřelilo z německé YouTube a nyní začala horká mediální válka. Pokud oba RT kanály nebudou obnoveny, dojde k zákazu YouTube v Rusku. A další kolo by už mohl být útok na Moskvu, což by byl zákaz vysílání RT v USA, kde je hlavní cizojazyčná redakce a stovky přispěvatelů. Americký Deep state má pěnu u úst (my Valaši říkáme “u huby”), když vidí logo RT na špionážním monitoru. Jenže Moskva, jak známo, nebyla dobyta v plánu Barbarossa, protože Němci šli na Stalingrad. A to je mediální boj proti Číně, která v tomto sporu stojí pochopitelně na straně Ruska.

 

Související články:

 

5 4 hlasy
Hodnocení článku
1 komentář
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
cablik
cablik
před 18 dny

Tak to je západ vládne proti svým lidem dokonce tam je proti bělošský rasismus tak lidé podporují ty co vládnou normálně Rusové se rychle učí od nacistů se též naučili bojovat.