Na středních školách jasné vítězí Spolu před Piráty a STAN. Jde o výsledek dlouholetého vměšování politických neziskovek do školství, naprosto jednostranného podstrkávání liberálně eurohujerské ideologie a přetlaku mediálních informací přinášených mainstreamem. Přidejme ohýbání historie a nelze se divit stále častějším prezentacím připitomělých studentů vědících totální…., no však víte, ale majících na vše svůj křišťálově čistý názor.
Mezi učni a studenty odborných škol je tomu jinak, tam si váží spíše Motoristů. Asi je to tím, že o fyzice, strojích a chemii vědí mnohem více, než tomu je u budoucích nepotřebných absolventů vysoký škol s humanitním zaměřením. Jednou tak budou proti sobě stát filozofové a praktici. Které z nich potřebujeme více, to jistě tušíte. Jenže na obrazovkách se objevují převážně zmanipulovaní a samozvaní inteligenti hlásající liberální slovo Boží.
Vymývání mozků pubescentů patří dlouhodobě k liberální taktice podobně, jako ji používali nacisté, později komunisté. Nejde o nic nového a ukazuje to, že se tato ideologicky pokřivená učení vlastně tak moc neliší. Vychovávají si mládež a pod sliby o krásné budoucnosti skrývají záměr vytvořit zblblou masu vlastních voličů a posléze pokračovatelů. Přitom ti mladí si neuvědomují, že jsou vychováváni k minimálnímu přemýšlení i odporu ve chvíli, kdy budou posláni do masomlýnku zvaného válka a přinuceni obětovat své životy za zájmy jiných.
Liberálové si tím snaží prodloužit vlastní životnost. Stará generace schopná ještě srovnávat různé epochy pomalu končí a už nestačí předat všechny zkušenosti a převyprávět vše o tom, že i za socialismu nebylo Československo nijak extrémně zaostalé a bylo samostatnější, než je nyní Česká republika. Nebylo rozkradené, vysáté až do morku a rozprodané zahraničním konglomerátům. Náš národ žijící pod jhem komunistické vlády držel pospolu více, než o tom nyní dokážeme třeba jen snít. Měli jsme jistý odpor k Sovětům, ale uvědomovali jsme si, že nás osvobodili od Němců. Od těch, kteří nás terorizují mnoho století a nyní to zkouší opět.
Budoucnost České republiky je nejistá. Zadlužují nás, oklešťují svobody, k čemuž zneužívají vše, co zneužít lze. Zdravotnictví (covid a Big Pharma), bankovnictví (likvidace hotovosti, kreditní karty a blížící se sociální kredity), cenzura, digitalizace a Green Deal, indoktrinace a média pumpujících do všech zvrácenou ideologii a nenávist vůči těm, kteří se jí odmítají podřídit a šířit ji. To jsou jejich nástroje. Jen málokomu tu dochází, že naším nepřítelem není Rusko, ale především liberální váleční štváči toužící po ruském bohatství. Rozkradli země bývalého Východního bloku, teď si brousí zuby na Ruskou federaci. S Ukrajinou jim to nevyšlo, budou tedy hledat přímý střet. Začne li válka, semele to především mladou generaci, která si tuto cestu zvolila. A my starší? Jen nevěřícně kroutíme hlavou nad pseudohodnotami, které mládež považuje za prioritní. A jaksi jí nevadí, že nebude za co jíst, kde bydlet, čím se v zimě ohřát. Věří nesmyslům, které generace narozená před rokem 1980 prostě ignoruje. Moudrost stáří se tomu říká.
*


Nesouhlasím s dvěma věcmi. Za prvé-nemám pocit,že by mě komunisté na základní a střední škole(ročník 1947) vymývali mozek. Za druhé-ten rok 1980 bych bohužel posunul již na 1970.Jinak autor popisuje krutou realitu v tomto absurdistánu.
Já jsem sice o něco mladší, ale snad se taky můžu vyjádřit k socialistickému školství – mám nejen pocit, ale velmi pádné přesvědčení, že mozky mládeži vymývalo snad už od jeslí. Amen!
A přitom stačí tak málo. Zdravý ředitel školy by mohl školním rozhlasem vyhlásit. Studenti učte se, na volby máte ještě spoustu řasu. Náš president a to je panečku ňáká hlava, dle svých slov, nebyl dostatečně zralý ještě v devětadvaceti letech.
Motoristé jsou pro ty, co váhají, nebo se bojí přiznat sociální cítění. Jenže to neřeší problém přiznat, že místo dluhů je potřeba brát tam, kde je peněz nadbytek. Zisk by měl mít své meze, jinak je to nekonečná přetahovaná, která ničí morálku.
A pak, že se ve školách nevyučuje náboženství. Vyučuje, ale to jejich, to zvrácené. Bylo by stokrát lepší, kdyby se vyučovalo to klasické.